V případě náhledu v tabletu nebo telefonu, doporučujeme překlopit na šířku pro lepší přehled  a čtení

nextServis E1

E1 nextServis, je uživatelská nadstavba vytvořená pro  licence POHODA E1, které obsahují skladovou evidenci a je určena k detailnější oborové evidenci servisních zakázek různých zařízení vyžadující pravidelnou údržbu - servis. 
Bonusem je přidaná agenda Půjčovna zařízení.

Vedení a správa servisu zajišťujícího specifické  a především pravidelné úkony s vedením historie požaduje volby, které tato úprava obsahuje . Nepotřebujete dva nebo tři programy, pracujte pouze v jednom.

dozvědět se více

Agenda servisovaných zařízení

Seznam zařízení

Evidence zařízení vyžadující pravidelný servis s detailním popisem, definicí, určením přiděleného technika, uvedením četnosti servisu, ceny servisu a dalších detailních údajů.

Uživatelské seznamy

Možnost vlastní definice oborových parametrů dle typu zařízení s možností textového zápisu nebo definovaného výklopného seznamu. Tyto seznamy lze dále rozšiřovat dle své potřeby.

Evidence údržby

Detailní evidence umožní v budoucím čase správně vyhodnotit další postup. Každé zařízení může mít vlastního přiděleného technika.

Platby a nájmy

Karta zařízení umožňuje zápis ceny případného nájmu a to v měsíční nebo denní částce. 
S využitím nadstavby serviceManager lze  hromadně měsíční servisy vyúčtovat.

Evidence hodnot

V případě potřeby lze zaznamenávat i poslední sledované údaje. Formát parametrů lze případně upravit nebo i ocenit pro další využití.
S využitím nadstavby serviceManager lze  hromadně tyto údaje také vyúčtovat.

Plánování

Plánovaní servisu dle budoucího data.
To lze rozsahem nastavit podle roků, měsíců nebo dnů. Řešení automaticky počítá zbývající počet dní dle posledního servisního zásahu.

Agenda servis - zakázky

Přenos údajů

Rychlé načtení z agendy evidence zařízení přenese d etailní popis při příjmu - zahájení servisu, včetně požadovaných úprav, oprav, jeho stavu, stavu příslušenství a především požadovaných evidenčních a technických údajů.

Stav při převzetí

Zanesení konkrétních údajů při zahájení servisního úkonu. Volitelně lze zapsat i další nutné úkony mimo rámec pravidelné údržby na základě aktuálních zjištění.

Podrobné protokoly

Předávací protokol je včetně dílčího rozúčtování položek a odvedené práce. Upozornění na datum budoucí plánovaného servisu dle stanoveného harmonogramu.

Tiskové sestavy

Přepracované tiskové sestavy speciálně pro účely pravidelné ale i průběžné údržby.
Využít lze i tisk kompletní historie servisu u vybraného zařízení. 

Bonus - Agenda půjčovna zařízení  

Přenos údajů

Přenos zařízení do servisní agendy zapsáním sériového nebo evidenčního čísla. Po uložení přenos všech zásadních dat do okna servisu a do tiskových sestav.
Zpětný přenos dat budoucích událostí do agendy Evidence servisovaných zařízení.

Stav při převzetí

Zadání stavu zařízení, stavu užití, doplňků a případného stavu stroje při zapůjčení a návratu. 
Možnost uložení pořízené fotodokumentace do složky Dokumenty.

Výpočet půjčovného

Na základě přesného data vrácení je vypočtena celková částka výpůjčky.

Tiskové sestavy

Přepracované tiskové sestavy speciálně pro účely půjčovny zařízení. 
Volitelně možnost automatického vytvoření prodejky po uzavření zakázky (program LoadDocu).

nextServis pro POHODA

Jednoduchý popis metodiky

Cena a požadavky

Požadavky

Uvedené řešení vychází z obecně poptávaných požadavků. V případě potřeby drobných individuálních úprav nás můžete kontaktovat k případné konzultaci. Pro realizaci je nutné mít pořízenou licenci z řady POHODA E1 se skladovým hospodářstvím.
 Jedná se o tyto licence (výrobce Stormware s.r.o.)

POHODA E1 JAzz POHODA E1 Standard POHODA E1 Premium POHODA E1 Komplet

Kontaktujte nás

Před nákupem vždy doporučujeme konzultaci

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.
telefonní číslo

777 738 775
777 661 160
412 523 586

E-mailem

obchod@jcr-dc.cz

nextService je možné rozšířit o tyto nástroje

sReader

jednoduchý program určený pro zařízení s Android pro rychlý sběr dar a následné zpracování. Mimo jiných agend umí průběžné zasílat do otevřené servisní zakázky vydané skladové položky na základě identifikovaného servisu
 vhodný pro terminály a chytré telefony 

Zobrazit

serviceManager

dodatkový program pro uživatelské rozšíření nextService - efektivní správa servisovaných zařízení, včetně autofakturace, výzev k pravidelnému servisu a další 

Zobrazit