V případě náhledu v tabletu nebo telefonu, doporučujeme překlopit na šířku pro lepší přehled  a čtení

Servis manager

nástroj pro sledování pravidelných servisů - doplněk k rozšíření nextService E1

Hledáte efektivní správu servisu zařízení vyžadujících pravidelnou pravidelnou kontrolu a to jak na základě časového intervalu blížící se servisní údržby, tak v návaznosti na předplacené služby?

Potřebujete hromadně fakturovat vyřízené servisy, nebo vystavovat doklady zálohové?

Servis manager je právě takový nástroj, který požadované úlohy zpracuje a připraví. Je napojený přímo na agendu evidence zařízení, která je součástí uživatelského rozšíření nextService E1 pro POHODA E1.

dozvědět se více

Základní informace

  • Správa zařízení dle nastavených časových intervalů pro údržby
  • Správa a řízení přidělených techniků na konkrétní zařízení
  • Automatické generování - vystavování nových zakázek v agendě Servis
  • Možnost rozesílání e-mailů s výzvou na přípravu k servisní údržbě
  • Volba hromadné fakturace na základě nasmlouvaných služeb nad zařízením
  • Hromadná fakturace na základě zjištěných počítaných údajů (například počet vytištěných stran apod.)
  • Automatická zálohová fakturace na nadcházející servisní údržbu

Cena a požadavky

Požadavky

Uvedené řešení vychází z obecně poptávaných požadavků. V případě potřeby drobných individuálních úprav nás můžete kontaktovat k případné konzultaci. Pro realizaci je nutné mít pořízenou licenci  z řady POHODA, POHODA SQL, nebo POHODA E1, se skladovým hospodářstvím.
 Jedná se o tyto licence (výrobce Stormware s.r.o.)

POHODA JAzz POHODA Standard POHODA Premium POHODA Komplet

Kontaktujte nás

Před nákupem vždy doporučujeme konzultaci

Thank you! Your message has been sent.
Unable to send your message. Please fix errors then try again.
telefonní číslo

777 738 775
777 661 160
412 523 586

E-mailem

obchod@jcr-dc.cz